10 Ocak 2014 Cuma

Kahvaltı sofrası ve bol muhabbet

Uzun aralıklarla misafir ağırlamanın tedirginliği  beni çok yorar evde adeta elimi kolumu nereye koyacağımı unutmuşum gibi gelir bana.Gelecek misafirler hem yeni tanıştık hem ilk defa evime gelecekler hemde abla konumunda olduğum için karmaşık duygularım katmerlendi.Bütün bunların sonucu makineye kart takmayı unutmuş olduğumdan masa fotografları sadece bu kadar.Geçen günün güzelliğine binaen  yayınlamak istedim.


 Masadakiler görünmediği için yazacak bir şey yok ama muhabbettimiz de çok şey vardı.Öncelikle bu toplanmaların daha sık olması için daha az çeşit ve yormayan masalar olması konusunda hem fikir olduk.Kurs çıkışı cips,çekirdek ve bisküvü alıp eda ya  gidip bir çay demleyip içtiğimiz gibi yani.Maksat bir arada olmak maksat muhabbet olsun.  Benim masa düzeni ve  yemek konusundaki  hedeflerimden habersiz oldukları için böyle düşünseler de kendi adıma söz veremedim.
Organize anne olmak gibi bir hedefim var benim.Bu  konu da yazılarım gelecek.günümüz nasıl mı bitti daha masadan kalkmadan   yeğenim aradı    akşama bize gelmek istediklerini  söyleyince çok mutlu oldum.Arkadaşlarla birlikte akşamın menüsünü de kararlaştırıp muhabbetimizi sonlandırdık ve ben soluğu yine mutfakta aldım bundan çok mutluyum tabii:Bir daha  anladım ki misafir bir evin bereketi huzuru ve daha bir çok şey   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder