11 Eylül 2013 Çarşamba

AĞAÇ KÜTÜĞÜ VE FOTOGRAF AŞKI

En son canınız neyi çok istedi olsa yeseniz içiniz buz olacak mutluluktan dört köşe olcağınız  birşey benim için ağaç kütüğü fotografı çekmek.Bu ağaç kütüklerini o kadar uzun zamandır istiyorum ki birkaç hatıram da oldu ama bir ağaç kütüğü fatografım olmadı.Bir kurumuş ağaç kesildiğini görsem hemen yanın bitiveriyorum ama sonuç hüsran ;çünkü benim istediğim şekiller meşe ağacında varmış.

 Bugün markete giderken bide ne göreyim karşıda oduncu küçük bir sevinç şoku geçirdikten sonra dönüşte bütün cesaretimi toplayıp istediğim ağacı sordum.O kadar kütük içinde tam istediğim gibi olmasa da bu isteğimi giderecek bitane alıp eve geldik.Bu akşam misafirim var ben kütük resmi çekiyorum:))


Bu aralar beni bıraksalar bütün dünyanın fotografını çekemem belki ama dünya kadar fotograf çekebilirim hiç sıkılmam, yorulmam  vede  açıkmam.



Duygularınız hissetiklerinizi  benim için önemli içinizde tutmayın yazın buraya.

5 yorum:

  1. Ağaç kütüklerini bulmak artık ne kadar zor oldu görüntü çok sıcak ve samimi..

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun :)siz ne aldınız merak ettim ,güle güle çekin ışıgınız bol olsun

    YanıtlaSil
  4. Canon EOS 11OOD henüz tam kullanamasamda iyiyiz.Çilekli bir gün yazımı okursan nasıl hasretlik çektiğimi anlattım.

    YanıtlaSil
  5. arayıp bakayım merak ettim .bu arada blogun yetişkinlere içerik yazısı veriyor .blogger ayarlarından düzeltirmisin .

    YanıtlaSil