24 Şubat 2014 Pazartesi

FIRINDA BALIK


               
       Balıkları yemek yazarı Nevin halıcı'dan okuyup uyguladıgımdan beri hem lezzetli hemde kokusuz balık

pişirmenin mutluluğunu yaşıyorum.Öyle ki balık denince aklıma ilk gelen soğan suyu oluyor,çünkü  çok lezzet

katıyor.Masada ki balıklar çupra ve istavrit.1 kilo balık için iki soğan rendeledim  2 yemek kaşığı zeytin

yağı,1 çay kaşığı karabiber ve isteğe bağlı baharatlar ile yeterince tuz olan bir sos yapıp balıkları 30 dk

bekletip fırına verdim.Tabi balıklara bıcak darbesi vurmayı unutmadım.

     
              Karadenizli misafirimiz tabağını bitirince derince bir oh çekip sınavı geçmiş öğrenci kadar
sevindim.
                Biz ailece de çok sevdik.
               Masaya gelince balığın en sevdiğim  yönü yanında ayrıca yemek yapmaya gerek 

olmaması.Peynirli sigara böreği,yazdan yapılmış közlenmiş biber ve bol yeşillikli salata ile daha

 doyurucu bir masa oldu.Deneyenlere afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder