17 Şubat 2014 Pazartesi

Kahvaltı denince akla


    Her gece yatarken kendimle konuşuyorum yarın yüz güldüren bir kahvaltı hazırlayacağım diyorum.Sabah uykulu gözlerle acele bir kahvaltı hazırlarken buluyorum kendimi.Bugün kahvaltı planları yaparken eşime de sorma gafletinde bulundum. Kahvaltı da neler istersin diye.Saydığı liste uzayınca market alışverişi yapmıyoruz sabah kahvaltısı yapıyoruz dedim.Tamam reçeller yemesem de masa da olsun bir kaç peynir çeşidi olsun dedi... ben  yine iç sesimle  konuşmayı tercih ettim.En iyisi sunumları farklılaştırıp bu kadar zahmetten kurtulmak dedim iç ses de bana hak verdi.Bu her yerde kalp görmekten elim istem dışı kalp şekline gitti.Aslında her şey bahane önemli olan sevgiyle hazırlansın ve sevgiyle yensin grisi teferruat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder